All About Me

My photo
Do follow my blog and feel free to read its content. :)

Sunday, January 15, 2012

Kurang Matang

Salam buat semua yang sudi follow blog aku ni. hehe (tersengih2 la plak). Ok baiklah, dalam entri kali ni, aku nk cerita sikit tentang topik “Kurang Matang.” Sebabnya?? Semalam aku agak hot jugakla dengan mamat sorang ni. ok, macam ni ceritanya..

Aku ni memang kipas susah mati (die hard fan) Manchester United FC. Dari kecil sampai aku tua dan kembali ke tanah nanti, aku tetap peminat MUFC. Jadinya, aku memang pantangla orang yang nak cakap benda-benda x elok kat MUFC. Its okay la kalau x suka. Itu hak individu maaa. Tapi tak payah la nk kutuk-kutuk pastu sumpah seranah ape ke benda. Nampak sangat kebodohan anda terserlah. Minta maaf la sebab guna perkataan tu, tapi dah xda perkataan lain yang sesuai, nak buat macam mana kn. Nk buat perkataan sendiri pun, I’m not expert ok.

Baiklah, aku tahu, MUFC adalah pasukan paling berjaya dalam EPL. The best team in England. 19th times League Champion. Maknanya, semua yang benci dan anti sangat dengan MUFC ni,  jeles. Ahhh..xpayah nak nafikan. Aku tau sangat sikap manusia ni. Untuk engkau pulak, kau memang bencikan MUFC. Ok aku tak salahkan. Lantak engkau la nak benci. Aku x suruh kau suka pun. Its your choice maaa. Tapi, engkau sumpah lagi, ‘ harap-harap Manshiter kalah!’ see?? Nampak x kebodohan engkau? U can’t even spell Manchester the right way. Adik aku yang tahun 5 lagi pandai dari engkau la. Lepas tu, kau post lagi. ‘ ape la, penalti pun x gol ka? Boo..Roney penalti x masuk! Tanda2 kekalahan Manshiter.’  Nampak x? haaa..aku makin heran dengan engkau. Kata benci, tp yang engkau terhegeh-hegeh keep up dengan match MUFC buat ape brader? Buang masa engkau je la. Team kau pun main jgak dalam masa yang sama kn, knapa xtengok je?eisshh.. tak faham aku dengan manusia seorang ni. Then, typical u la bh. Can’t spell anything right. Xmalu ke bang oi??

Ok baiklah. Daripada peristiwa ini, dapat disimpulkan bahawa lelaku itu sememangnya kurang matang fikirannya. Kalau benci, benci la. Aku x kisah, peminat-peminat MUFC yang lain x kisah, cuma jangan kutuk kelab KESAYANGAN kami. Sebab aku x buat macam tu kat kelab engkau. Jadinya STFU!

Sekian, terima kasih.

1 comment:

  1. Mmg tak matang. dia x suka, tp tengok jugak. bt ape. haha. MUFC forever nihh :PP

    ReplyDelete