All About Me

My photo
Do follow my blog and feel free to read its content. :)

Thursday, June 30, 2011

Saya Sayang Kawan-kawan Saya..:)

Hiii!!
Hari ni aku nk berkongsi sikit tentang kawan-kawan aku..Merekalah tempat aku berkongsi segala suka dan duka..Mereka jugalah yang memberi keyakinan kepada aku saat aku rebah tak bermaya.. Tanpa mereka aku bukanlah siapa-siapa..Aku akn introduce kawan-kawan aku yang paling rapat ngn aku sekarang.. Yang pertama, rumet aku sendiri.. Budak-budak lg ni..ehehe..

 Nama dia Maurice Michael..berasal dri Tamparuli, Sabah...Berbangsa dusun.. Orangnya baik, pelik2 sikit..hehe..suka mnum air oren..kadang2 suka tnya soalan pelik2..tp mmg baik..:) kn?


Ha...sorang ni pulak Roland Dumma namanya.. Berasal dri Kuching, ataupun lebih tepat, dri Bau, Sarawak..Dia berbangsa bidayuh..stu2nya lelaki bidayuh dalam batch kami..Kaki bola n peminat Chelsea..berbeza dgn aku..Fifa n Pes, memang kami dua layan berabis..orangnya baik, suka bt lawak selamber n pastu bt muka x ley blah..ahaha


Ni plak nmanya Azrie Sunny Foo..nahhh..Sinokadazan ni berasal dri Membakut, Sabah..dia tua sehari dari aku.. Budak ni kdg2 pelik ckit..otak dia memang ehhhmmm..ade je yg ehhhmmm kuar..haha..tp baik orangya..setia pada kekasihnya..jiwang nihh..memiliki ciri2 pemimpin..wahhh..rumet dgn c Roland Dumma td tu naaa..


Ahaaaa!! Alvin Adath nama budak ni..ehehe..Berasal dari Sibu, Sarawak..berbangsa Iban..sme ar ngn aku..orangnya baik, byk ckap, jiwang jgak la..haha..susah nk jangka jgak..pastu, stu2 kwan aku yg dh bertunang..wow!bertuahnya...bahagia dia..hehe

Yup, tu la geng2 yang begitu rapat dengan aku..berkongsi segala masalah, kegembiraan kami..best fren nihh..hehe..
In the next post, I will write about my classmate..yang merupakan classmate terbaik aku abad ini dan selamanya...

Take care yeaa..bye2..:))

1 comment:

  1. wow3!!~ hahahhahahaa.... aku x pelikk..aku ceria..aiyaaa....

    ReplyDelete